perjantai 17. maaliskuuta 2017

Kuka mä oon?

Mä en tiedä, että meneekö mulla taas jotenkin normaalia kovempaa....Ehkä.
Onko se  huonoasia? ehkä. Jos en osaa enää jarruttaa.

En oo varmaan ikinä ollu tälläisessä tilanteessa, kun kaikki todella on kiinni niistä omista valinnoista. Mulla on vaan semmonen olo, että mitä tahansa valitsenkin niin valitsen väärin. Mä en oo ollu tällänen, mut taidan haluta kaiken vaan kerralla. En tiedä kuka oon tai mistä tykkään. Hiukset vaihtaa väriä ja rahaa palaa enemmän ku ikinä. Mania...kulkee varmaa suvussa vissiin sit? xD

Eiks suomeenkin voitas hyväksyä tämmöne liitto useamman ihmisen kanssa? Mä en osaa valita enkä pistää puntariin sitä, että mitä oikeesti haluan. Fuckboy on kuollu ja kuopattu, mut kolme muuta ongelmaa ois edelleen :D Haluunks mä timanttisormuksen takas? Vai Lihaksia, kokoa ja silti vähän tyhmyyttä? Vai sen nopeesti ystäväks muuttuneen ihmisen ketä on todella tärkeä, mutta en tiedä pelataanko ihan samassa liigassa niin sanotusti...Jos totta puhutaan en haluaisi luopua kenestäkään...Ehkä mä täs lomalla keksin, että mitä mä haluan tehdä ja kenen kanssa. Miiks näit miehii ei voinu tulla ovist ja ikkunoista pikkase aikasemmi??

Mutsin kans e oo edelleenkään tekemisissä enkä sen viimeaikaisten juttujen perusteella iha heti tuukaan olemaan ees yhteydessä. Katellaa, jos se ämmä ryhdistäytyy ekä mun tarvii olla se aikuinen sille. Mä en oo valinnu tätä elämää ni miks sen pitää olla oman vanhemman vuoksi niin vaikeeta, että muukin elämä sekottuu sen valheista.

Mull on ollu kaikki kuviot niin sekasin viimeaikoina, että ihmettelen itsekin kuinka päädyin tohon tilanteeseen. No onneks oon irti siitä oravanpyörästä. Tavallaan oon onnellisempi kuin pitkiin aikoihin, mutta tiedän sen johtuvan itestäni riippumattomista syistä. Miks en voi olla onnellinen ihan vaan, koska voin?

+ Koulu sujuu
+Työkuviot kunnossa
+Jotain otetta omasta elämästä
+ En ole täysin riippuvainen kenestäkään
+ Suunnitelmia tulevaisuutta varten
+-kääk mä oon ihastunu(Mitä vittua??)
+Isä tukee mua mun elämän päätöksissä
+ Valmistun kohta
+Tiedän minne haluan muuttaa
+ Paljon uusia ystäviä
+Oon kai edes vähän onnellisempi kuin ennen
+Enää 1,5kk autokortin saamiseen ja uton ypäjälle saamiseen !!

-Raha-asiat
-Vanhat kuviot roikkuu perässä
-Menneisyys jarruttaa pääsyä eteenpäin
-Oon jotenki todella väsynyt
-Panikkikohtauksia liian usein ( Onneks elämään käveli ihminen, joka ymmärtää miten toimia ja ei tuomitse mua tän takia)
-Vielä pari kk tiettyjen ihmisten naamojen näkemistä liianki usein
-En tiedä keneen enää voi luottaa.

Oon niin väsyny tähän kaikkeen, mutta silti täytyy vaan jaksaa jatkaa. Läpi  vaik harmaan kiven ja kukaan ei voi mua enää estää. Valitettavasti paskanpuhujat ei onnistunu savustaa mua helvettiin. Tääl ollaa ja tääl pysytään just niin kauan ku mä niin tahdon. Try to stop me bitches <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoithan asiallisesti! Jos haluat keskustella kanssani laita viestiä: katapirpana@gmail.com :)