lauantai 26. joulukuuta 2015

Kun seinät kaatuu päälle 💔

En oo pitkään aikaan kirjoittanut, koska en ole henkisesti pystynyt. Mun tietokonekin hajosi, joten joudun kännykällä kirjoittamaan.


mitenköhän tän kaiken nyt alottais purkamaan.. Yksinkertainen lause: Mun elämä hajosi sirpaleiksi tuossa reilu pari kuukautta sitten... Uskalsin eron jälkeen rakastua...se oli virhe. Uskalsin vihdoin luottaa ja antaa itsestäni kaiken. Ja mut petettiin täysin. Olo on sanoinkuvaamattoman ontto. Olin lelu, 'toinen nainen', panopupu, kivaa erilaista seksiä. Luulin, että mua kerrankin rakastettiin vilpittömästi..no ei. Tällä miehellä olikin tyttöystävä ja ei hän minua oikeasti rakastanut...hän vain käytti. Minulla on todella hyväksikäytetty olo. Meni kuukausi opetella tuntemaan toinen ihminen iholla ilman, että menin paniikkiin...


Tämän kusipään takia minulta meni asunto, koska hän sai minut puhutuksi muuttamaan luokseen. No siellä asuukin toinen nainen eikä tällä tuhkamunalla ollut selkärankaa ottaa vastuuta teoistaan...tästä johtuen minulta meni myös työt. Ehkä pahin kaikista on se, että jouduin muuttamaan takaisin vanhempieni luokse....käyn taas terapiassa ja psykalla. Että kiitosta vaan.


N. kuukausi meni kotona hyvin, kunnes kaikki alkoi taas alusta. Äiti haukkui minut täysin. Olen taas se epätoivottu ja huora....vaikka sitähän mä äitin silmissä oon aina ollu.
Onneksi pääsin uuteen kouluun. Se on ehkä tarpeeksi kaukana täältä. Mun elämä on aika pitkälti pelkkää helvettiä...




En tiedä mitä muuta kirjoittaisin. Oon vieläkin ihan lukossa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoithan asiallisesti! Jos haluat keskustella kanssani laita viestiä: katapirpana@gmail.com :)